Contenido del bloc.

Això és un bloc de muntanya i natura, no és la meva intenció que sigui cap bloc de resenyes d'excursions, no més es tracta de les meves sortides i de les experiències que he viscut ha aquestes sortides, res més. Si aquestes publicacions, poden servir per preparar les rutes de les persones que les veuen serà magnific, i de fet hem sentiré molt orgullós, però que quedir clar que les dades que hi surten no més és una orientació a l'activitat que es vol fer.

diumenge, 18 d’octubre del 2015

Colors de Tardor. Saut deth Pish i Pla de l'Artiga de Lin, Vall d'Aran.

No és cap ruta muntanyenca, però com crec que vaig poder gaudir d'uns bonics colors de tardor, vull compartir-los al bloc. 

A mitjans del mes d'octubre vaig anar un parell de dies a la Vall d'Aran, a fer una ruta de muntanya i  a veure si podia gaudir dels colors de la tardor. El primer dia vaig fer una ruta per la vall de Salenques (pròxim repor) i l'endemà vaig anar fins a dos indrets molt emblemàtics i visitats de la Vall, el Saut deth Pish i el Pla de l'Artiga de Lin. L'idea era anar també al Bosc de Carlac , però, com sol passar quan fas aquest tipus de visites turístiques, no vaig tenir temps d'anar-hi, vaig perdre molt de temps fent fotos i va haver de que quedar pendent la visita al bosc per un altra ocasió.

No hi trobareu comentaris de les imatges, crec que no són necessaris, doncs no és cap ruta, almenys al Saut deth Pish, fins on s'arriba amb cotxe. Al Pla de l'Artiga de Lin també es pot arribar amb cotxe, però si deixes el cotxe als Uells deth Jueu tens un petit recorregut per pujar fins a l'Artiga de Lin i poder gaudir tranquil·lament d'aquest privilegiat entorn.

Les primeres fotos són del Saut deth Pish, tant de la cascada, com del seu entorn i de petits racons que podem trobar abans d'arribar-hi, seguint la pista forestal, asfaltada fins aquí, de la vall de Vàrrados.

















Pista d'accés als Uells deth Jueu i al Pla de l'Artiga de Lin.


Uells deth Jueu.


Artiga de Lin
















Pàrquing d'estiu envoltat de colors tardorencs.


Per acabar, una foto de Viella pujant cap el Tunel de Viella, de retorn cap a casa.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada