Contenido del bloc.

Això és un bloc de muntanya i natura, no és la meva intenció que sigui cap bloc de resenyes d'excursions, no més es tracta de les meves sortides i de les experiències que he viscut ha aquestes sortides, res més. Si aquestes publicacions, poden servir per preparar les rutes de les persones que les veuen serà magnific, i de fet hem sentiré molt orgullós, però que quedir clar que les dades que hi surten no més és una orientació a l'activitat que es vol fer.

dimarts, 7 de setembre del 2010

Anayet, Vertice y Arroyeras.


(Si cliqueu sobre de la foto anireu directament al álbum de fotos de Picassa).


Escapada en solitari a aquest magnífic indret de la vall de Tena. Els ibons de Anayet es un indret realment magnífic per pasar-hi una bona estona gaudint de la natura, amb unes vistes superbes cap al Midi d'Ossau.

La pujada al cim del Anayet, tot i ser fàcil, te un aire interessant per el fet de tindre que passar per un tram molt aeri en el cula hi han posat una cadena per facilitar el pas, la baixada la vaig fer per un altre lloc , vaig cresteja una estoneta seguint alguna fitada aïllada fins trobar una canal herbada per on vaig baixar fins una xemeneia que tens que desgrimpar per arribar al sender habitual.

La resta de la ruta fins al Vertice i al Arroyeras es molt fàcil i sense complicacions sempre amb unes grans vistes cap al Anayet-Midi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada